10.12.2020 Sukcesivna dobava zdravil za bolnišnično lekarno
1.Naročnik
UNIVERZITETNI REHABILITACIJSKI INŠTITUT REPUBLIKE SLOVENIJE - SOČA, Linhartova 51, 1000 Ljubljana
2.Opis javnega naročila in vrsta postopka
Naročnik bo v skladu z 40. členom Zakona o javnem naročanju – 3 (Uradni list RS, št. 91/2015 in naslednji, ZJN-3) izvedel odprti postopek z namenom sklenitve okvirnega sporazuma v skladu s 7. odstavkom 48. člena ZJN-3.
Predmet javnega naročila je dobava zdravil po sklenitvi okvirnega sporazuma za časovno obdobje enega leta. Naročnik se z okvirnim sporazumom ne zavezuje, da bo kupil določeno količino in vrsto zdravil, saj je količina zanj v trenutku izvajanja javnega naročila objektivno neugotovljiva, ampak se zavezuje le, da bo zdravila kupoval od ponudnikov, s katerimi bo imel sklenjen okvirni sporazum in ki bo nudil najnižjo ceno po predloženem predračunu (OBR3Predračun in OBR3Priloga1 Specifikacija zdravil). Zdravila se bodo naročala in dobavljala na način in pod pogoji, določenimi v okvirnem sporazumu.
Predmet javnega naročila so zdravila, ki niso predmet nabave v izvedbeni fazi postopka skupnega javnega naročanja, ki ga vodi Ministrstvo za zdravje. V primeru, da Ministrstvo za zdravje v okviru postopka skupnega javnega naročanja v obdobju odpiranja konkurence, v fazo povpraševanja vključi tudi zdravila, ki so predmet tega postopka in bo glede teh zdravil naročnik s ponudniki sklenil posamični okvirni sporazum, bo naročnik odstopil od izvedbe tega javnega naročila na podlagi 96. člena ZJN-3.
V OBR3Priloga1 Specifikacija zdravil je navedena količina in vrsta zdravil, za katera naročnik ocenjuje, da jih bo potreboval.
3. Zahteve za dodatna pojasnila
Ponudniki postavijo vprašanja in zahteve za dodatna pojasnila dokumentacije preko slovenskega portala javnih naročil (www.enarocanje.si). Upoštevane bodo samo tiste zahteve za dodatna pojasnila, ki bodo naročniku posredovana preko portala javnih naročil najkasneje do vključno 15. 1. 2021, do 11.00 ure.
4. Rok za sprejemanje ponudb
Ponudniki morajo ponudbe predložiti v informacijski sistem e-JN na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2, v skladu s točko 3 dokumenta Navodila za uporabo informacijskega sistema za uporabo funkcionalnosti elektronske oddaje ponudb e-JN: PONUDNIKI (v nadaljevanju: Navodila za uporabo e-JN), ki je del te razpisne dokumentacije in objavljen na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2.
Ponudnik se mora pred oddajo ponudbe registrirati na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2, v skladu z Navodili za uporabo e-JN. Če je ponudnik že registriran v informacijski sistem e-JN, se v aplikacijo prijavi na istem naslovu.
Za oddajo ponudb je zahtevano eno od s strani kvalificiranega overitelja izdano digitalno potrdilo: SIGEN-CA (www.sigen-ca.si), POŠTA®CA (postarca.posta.si), HALCOM-CA (www.halcom.si), AC NLB (www.nlb.si).
Ponudba se šteje za pravočasno oddano, če jo naročnik prejme preko sistema e-JN najkasneje do 22. 1. 2021, do 9.00 ure. Za oddano ponudbo se šteje ponudba, ki je v informacijskem sistemu e-JN označena s statusom »ODDANO«.
Ponudnik lahko do roka za oddajo ponudb svojo ponudbo umakne ali spremeni. Če ponudnik v informacijskem sistemu e-JN svojo ponudbo umakne, se šteje, da ponudba ni bila oddana in je naročnik v sistemu e-JN tudi ne bo videl. Če ponudnik svojo ponudbo v informacijskem sistemu e-JN spremeni, je naročniku v tem sistemu odprta zadnja oddana ponudba.
Po preteku roka za predložitev ponudb ponudbe ne bo več mogoče oddati.
Dostop do povezave za oddajo elektronske ponudbe v tem postopku javnega naročila je na naslednji povezavi:
https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=23019
5. Javno odpiranje ponudb
Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu eJN dne 22. 1. 2021 in se bo začelo ob 9.01 uri na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2.
Odpiranje poteka tako, da informacijski sistem e-JN samodejno ob uri, ki je določena za javno odpiranje ponudb, prikaže podatke o ponudniku, o variantah, če so bile zahtevane oziroma dovoljene, ter omogoči dostop do .pdf dokumenta, ki ga ponudnik naloži v sistem e-JN pod razdelek »Predračun«. Javna objava se avtomatično zaključi po preteku 48 ur. Ponudniki, ki so oddali ponudbe, imajo te podatke v informacijskem sistemu e-JN na razpolago v razdelku »Zapisnik o odpiranju ponudb«.
6. Ponudnik
Ponudbo lahko odda vsaka fizična ali pravna oseba, ki je registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet javnega naročila in ima za opravljanje te dejavnosti vsa predpisana dovoljenja.
Ponudba se lahko odda kot:
Øsamostojna ponudba ali kot
Øskupna ponudba. V tem primeru so partnerji med seboj enakopravni in v razmerju do naročnika neomejeno solidarno odgovarjajo za izvedbo celotnega naročila. V ponudbi morajo biti navedeni vsi partnerji, vodilni parter, ki jih zastopa, ter katero blago vsak od njih dobavlja.
7.Obrazec ESPD – za vse gospodarske subjekte
Obrazec ESPD predstavlja uradno izjavo gospodarskega subjekta, da zanj ne obstajajo razlogi za izključitev in da izpolnjuje pogoje za sodelovanje, hkrati pa zagotavlja ustrezne informacije, ki jih zahteva naročnik. Obrazec ESPD vključuje tudi uradno izjavo o tem, da bo gospodarski subjekt na zahtevo in brez odlašanja sposoben predložiti dokazila, ki dokazujejo neobstoj razlogov za izključitev oziroma izpolnjevanje pogojev za sodelovanje.
Navedbe v ESPD in/ali dokazila, ki ji predloži gospodarski subjekt, morajo biti veljavni.
Gospodarski subjekt naročnikov obrazec ESPD (datoteka XML) uvozi na spletni strani Portala javnih naročil/ESPD: http://www.enarocanje.si/_ESPD/ in v njega neposredno vnese zahtevane podatke.
Izpolnjen in podpisan ESPD mora biti v ponudbi priložen za vse gospodarske subjekte, ki v kakršni koli vlogi sodelujejo v ponudbi (ponudnik, sodelujoči ponudniki v primeru skupne ponudbe, gospodarski subjekti, na katerih kapacitete se sklicuje ponudnik in podizvajalci).
Ponudnik, ki v sistemu e-JN oddaja ponudbo, naloži svoj ESPD v razdelek »ESPD – ponudnik«, ESPD ostalih sodelujočih pa naloži v razdelek »ESPD – ostali sodelujoči«. Ponudnik, ki v sistemu e-JN oddaja ponudbo, naloži nepodpisan ESPD v xml. obliki in bo podpisan hkrati s podpisom ponudbe.
Za ostale sodelujoče ponudnik v razdelek »ESPD – ostali sodelujoči« priloži podpisane ESPD v pdf. obliki, ali v elektronski obliki podpisan xml.
8. Predračun
Ponudnik v OBR3Priloga1 Predračun (v xls obliki) vpiše ceno za zdravila, ki jih ponuja, pri tem pa izpolniti vse postavke v predračunu za posamezno zdravilo.
V kolikor ponudnik vpiše ceno nič (0) EUR, se šteje, da ponuja postavko brezplačno. V kolikor cene za posamezno zdravilo ne vpiše, se šteje, da zdravila ne ponuja.
Ponudnik ne sme spreminjati vsebine predračuna.
Ponujena cena z DDV mora zajemati vse popuste in stroške (dobave blaga, špediterske, prevozne, carinske ter vse morebitne druge stroške…).
V primeru, da bo naročnik pri pregledu in ocenjevanju ponudb odkril očitne računske napake, bo ravnal v skladu s sedmim odstavkom 89. člena ZJN-3.
Ponudnik v sistemu e-JN predračun naloži v razdelek »OBR3Predračun« v .pdf datoteki. V tej datoteki je zajeta celotna vrednost ponudbe.
Download
- Javna_narocila_in_razpisi/RD_zdravila_za_bolnisnicno_lekarno_10122020.doc [307 kB]
- Javna_narocila_in_razpisi/RD_zdravila_za_bolnisnicno_lekarno_10122020.pdf [440 kB]
- Javna_narocila_in_razpisi/OBR3Priloga1_Specifikacija_zdravil.xlsx [92 kB]
- Javna_narocila_in_razpisi/Narocnik_ESPD_zdravila_1.xml [5 kB]
- Javna_narocila_in_razpisi/RD_zdravila_za_bolnisnicno_lekarno_spr1_04012021.doc [311 kB]
- Javna_narocila_in_razpisi/RD_zdravila_za_bolnisnicno_lekarno_spr1_04012021.pdf [444 kB]
- Javna_narocila_in_razpisi/RD_zdravila_za_bolnisnicno_lekarno_spr2_07012021.doc [312 kB]
- Javna_narocila_in_razpisi/RD_zdravila_za_bolnisnicno_lekarno_spr2_07012021.pdf [446 kB]