09.10.2020 Dobava bolniških postelj (komplet) in posteljnih omaric

 

1.Naročnik

UNIVERZITETNI REHABILITACIJSKI INŠTITUT REPUBLIKE SLOVENIJE – SOČA, Linhartova cesta 51, 1000 Ljubljana

2. Opis javnega naročila in vrsta postopka

Predmet javnega naročila je dobava bolniških postelj (komplet) in posteljnih omaric po sklopih in njihovo vzdrževanje. Naročnik bo oddal javno naročilo po odprtem postopku v skladu s 40. členom Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15 in naslednji, v nadaljevanju ZJN-3) za štiri sklope:

Sklop 1 Postelje za uporabnike z integriranim podaljškom

Sklop 2 Postelje za enoto intenzivne zdravstvene nege

Sklop 3 Ob-posteljna omarica

Sklop 4 Posteljno perilo

Ponudnik lahko predloži ponudbo za:

vse sklope,
več sklopov,
posamezen sklop.

Tehnične specifikacije sklopov so opredeljene v OBR4Priloga1-Tehnična specifikacija sklop 1, sklop 2, sklop 3, sklop 4. Ponudnik mora pri vsakemu sklopu, ki ga ponuja, ponuditi vse razpisano blago.

Ponudbe, ki ne bodo izpolnjevale zahtev iz tehničnih specifikacij, bo naročnik izločil iz nadaljnjega postopka.

Predmet javnega naročila obsega v okviru dobave in montaže blaga iz sklopa 1, 2 in 3 naslednje:

dobavo opreme v skladu z zahtevami v tej razpisni dokumentaciji,
montažo dobavljene opreme,
zagon in preizkus delovanja, preverjanje doseganja zahtevanih parametrov (kot je to predvideno v tehničnih zahtevah),
predajo vse tehnične dokumentacije za uporabo, obratovanje in za vzdrževanje,
primopredajo dobavljene opreme naročniku,
šolanje naročnikovega osebja,
odpravo napak v času minimalno 24 mesečnega in maksimalno 60 mesečnega garancijskega roka, ki začne teči s pisno primopredajo opreme naročniku po pogodbi,
vzdrževanje opreme v ponujenem garancijskem roku.

Predmet javnega naročila v okviru vzdrževanja obsega preventivno in izredno vzdrževanje v garancijskem roku za blago iz sklopa 1, 2 in 3:

PREVENTIVNO VZDRŽEVANJE pomeni zagotavljanje izvajanja rednega vzdrževanja, število rednih vzdrževalnih servisov po navodilih proizvajalca vključno z vsemi rezervnimi deli in potrošnim materialom, stroški dela in potnimi stroški; npr.: kontrolo stanja opreme in njene funkcionalnosti, odkrivanje napak in odprava le teh, preverjanje in optimiranje funkcijskih parametrov delovanja, čiščenje in kontrola opreme, izdaja servisnega poročila in nalepka na opremi z datumom in podpisom izvedbe pregleda (navesti število obveznih in priporočenih servisov na leto).
IZREDNO VZDRŽEVANJE pomeni servisna popravila/odpravo napak na opremi z zamenjavo iztrošenih, okvarjenih delov in potrošnega materiala za predmetno opremo ter vzpostavitev naprav v fazo pravilnega in brezhibnega delovanja. Servis se opravlja po pozivu naročnika z vključenimi vsemi rezervnimi deli in potrošnimi materiali, vključno s transportnimi in vsemi ostalimi stroški.
VZDRŽEVANJE V GARANCIJSKEM ROKU: v času vsaj 24 mesečnega garancijskega roka mora ponudnik zagotavljati preventivno in izredno vzdrževanje opreme (točki 1 in 2).

Servisna dela, ki so potrebna zaradi strojelomov ali napačnega ravnanja naročnika z opremo, ne pomenijo vzdrževalnih del in jih je izvajalec upravičen zaračunati po cenah iz njegove ponudbe (cene rezervnih delov morajo odražati realne cene v primeru menjave).

Predmet javnega naročila je samo novo blago.

3. Rok in način predložitve ponudb

Za oddajo ponudb je zahtevano eno od s strani kvalificiranega overitelja izdano digitalno potrdilo: SIGEN-CA (www.sigen-ca.si), POŠTA®CA (postarca.posta.si), HALCOM-CA (www.halcom.si), AC NLB (www.nlb.si).

Ponudba se šteje za pravočasno oddano, če jo naročnik prejme do 5. 11. 2020, do 09. ure, preko sistema e-JN https://ejn.gov.si/eJN2 . Za oddano ponudbo se šteje ponudba, ki je v informacijskem sistemu e-JN označena s statusom »ODDANO«.

Ponudnik lahko do roka za oddajo ponudb svojo ponudbo umakne ali spremeni. Če ponudnik v informacijskem sistemu e-JN svojo ponudbo umakne, se šteje, da ponudba ni bila oddana in je naročnik v sistemu e-JN tudi ne bo videl. Če ponudnik svojo ponudbo v informacijskem sistemu e-JN spremeni, je naročniku v tem sistemu odprta zadnja oddana ponudba.

Po preteku roka za predložitev ponudb, ponudbe ne bo več mogoče oddati.

Dostop do povezave za oddajo elektronske ponudbe v tem postopku javnega naročila je na naslednji povezavi

https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=21324

Ponudnik mora originalno podpisano menico za resnost ponudbe predložiti naročniku do roka za oddajo ponudb, to je do do 5. 11. 2020, do 09. ure, v zaprti ovojnici z oznako PONUDBA - NE ODPIRAJ z navedbo oznake predmeta javnega razpisa »Dobava bolniških postelj« in z označenim naslovom pošiljatelja (OBR1 – Ovojnica).

Ponudbeno dokumentacijo z menično izjavo ponudnik odda v sistem eJN v roku za oddajo ponudbe.

Vsi dokumenti, ki jih ponudnik odda, morajo biti ustrezno izpolnjeni, podpisani in žigosani, če ponudnik v pravnem prometu uporablja žig.

4. Javno odpiranje ponudb

Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN dne 5. 11. 2020 ob 09.01 uri na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2.

Odpiranje poteka tako, da informacijski sistem e-JN samodejno ob uri, ki je določena za javno odpiranje ponudb, prikaže podatke o ponudniku, o variantah, če so bile zahtevane oziroma dovoljene, ter omogoči dostop do .pdf dokumenta, ki ga ponudnik naloži v sistem e-JN pod razdelek »Predračun«. Javna objava se avtomatično zaključi po preteku 48 ur. Ponudniki, ki so oddali ponudbe, imajo te podatke v informacijskem sistemu e-JN na razpolago v razdelku »Zapisnik o odpiranju ponudb«.

Na javnem odpiranju ponudb bo razkrit dokument, ki ga bo ponudnik pripel v razdelek »Predračun« v sistemu e-JN.

5. Dostop do razpisne dokumentacije

Razpisno dokumentacijo lahko ponudniki dobijo na spletnih straneh naročnika, na naslovu http://www.uri-soca.si/sl/Javna_narocila_in_razpisi/

6. Obvestila in pojasnila v zvezi z razpisno dokumentacijo

Komunikacija s ponudniki o vprašanjih v zvezi z vsebino naročila in v zvezi s pripravo ponudbe poteka izključno preko portala javnih naročil.

Naročnik bo zahtevo za pojasnilo razpisne dokumentacije oziroma kakršnokoli drugo vprašanje v zvezi z naročilom štel kot pravočasno, v kolikor bo na portalu javnih naročil zastavljeno najkasneje do 29. 10. 2020, do 12. ure.

Na zahteve za pojasnila oziroma druga vprašanja v zvezi z naročilom, zastavljena po tem roku, naročnik ne bo odgovarjal.

Naročnik sme v skladu z 67. členom ZJN-3 spremeniti ali dopolniti razpisno dokumentacijo. Tovrstne spremembe in dopolnitve bo naročnik izdal v obliki dodatkov k razpisni dokumentaciji. Vsak dodatek k razpisni dokumentaciji postane sestavni del razpisne dokumentacije. Kot del razpisne dokumentacije štejejo tudi vprašanja in odgovori, objavljeni na portalu javnih naročil.

 

 

vrh strani

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

URI Soča